Aradığınız Tüm Facebook Oyun Hileleri Bu Sayfada Reklam | Destekle

1 Şubat 2014 Cumartesi

Kung Fu Külçe Hilesi




Selam arkdaşlar KungFu Külçe Hilesini Anlatcam

Fotoğraflarla da daha iyi anlarsın ız umarım

Öncelikle proğramı indir

Ardından fotoğrafları takip edin
Buyrun ben yaptım kanıtı




Dedikten Sonra aşağıdaki gibi bir kutu gelcek
Gösterdiğim Külçeyi satın al dedikten sonrada aşağıdaki kutu gelcek
ONDAN SONRA TIKLAMADAN HEMEN CHEAT ENGİNEYİ AÇICAZ



TARAYICI YI SEÇİN VE ARDINDAN ENABLE SPEED HACK YAZAN KISMI TIKLAYIP

500 DERECELİK BİR KISMA GETİRİN VE HIZLANDIRIN

ARDINDAN GELİN VE 10000 KÜLÇE SATIN AL DİYİN

OYUN HIZLANDIĞI İÇİN DİREK HESAP NUMARASI FELAN İSTEMEDEN SİZE YAKLAŞIK BİR 100BİN KÜLÇE VERİR 

ÇOK ÖNEMLİ NOT [ PARA LAR KALICIR FAKAT SADECE 1 DEFA YAPILMALIDIR YOKSA 

BAN YERSİNİZ

VİDEO ANLATIM
480 P olarak izleyin





KungFu Külçe Hilesi | izlesene.com

Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Admin İnferno (Yazar Hakkında)
Sanal Alemde hile yapmak isteyenlerin tek yardımcısı olan admin inferno web tasarım,seo işleriyle uğraşan bir hacker'dır..

''Kung Fu Külçe Hilesi'' Bu yazı; 1 Şubat 2014 Cumartesi tarihinde , , , , , kategorisinde yayınlanmış olup Admın Inferno tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 71 yorumlu bir konudur.

71 yorum:

  1. resimler gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler de Sıkıntı yok Tarayıcınızla Alakalı Olabilir..

      Sil
    2. Arkadaslar ya bu cheat engineri kullanamıyorum çözemedim biri videolu anlatabilirmi hileyi lütfen acill

      Sil
  2. aramızda yapabileniniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yaptım da 100 bin vermedi 50 bin felan o civarlar yinede ii süper sağol admin

      Sil
    2. can Ahmet kardeşim nasıl yaptın bizede söylermisin hangi tarayıcıda oluyor özel bir ayarı falan var mı

      Sil
    3. valla kardeşim speed hack dedim bu sefer de pc dondu 250 yaptım speed hack tıkladım sonra 500 yaptım en sondada kapattım gelmişti

      Sil
  3. yapamadım yardım admın

    YanıtlaSil
  4. videosunu yapar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videosu youtube de var ancak burda yok burdan bulabilrsin
      https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CDwQtwIwAg&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DU8squjK_4J4&ei=02soU8b4HoX8ywPE6YKwDQ&usg=AFQjCNFNNu7sA6ZKd3tRFM_ilFSxkRcZAA&sig2=FiwLsAB7ktrdKQ5pHtOmew&bvm=bv.62922401,d.bGQ

      Sil
  5. OLMUYO ADMİN programla alakası ne bi kere bunun videosunu atın bari

    YanıtlaSil
  6. Admin Yazdığını uyguluyorum ama Kradi kartı ugulaması genede geliyor Hile için önlemi alındı Video çekdiysen yayınlar mısın

    YanıtlaSil
  7. admın sunun videosunu yap veya suna tıkla falan fotsunu koy daha acıklı chet engıneyı kulanmayı bılmeyenler var

    YanıtlaSil
  8. Admin Bey şu işin bir Vidyosunu Çekermisiniz Yada Daha derin Anlatımlı bir fotoğrafta Olur yapıyorum Olmuyor Krati kartı uygulaması hep geliyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admın bana ulaşırmısın lütfen kardeşim https://www.facebook.com/sercan.tenbel

      Sil
  9. fırefox dan gırdım cheat engıne pulıgın le gırıs ettım haklısın muttıs atak oldu ama malesef kart onayıda pesınden geldı yanı olmadı

    YanıtlaSil
  10. Admin bi ilgilensen nasıl yapıldığını göstersen kardeşim. Internet explorerden deniyorum kredi kartı uygulaması geliyor, Google chrome da da hiçbişey gelmiyor yeniden bağlan yazıyo. Hangi tarayıcıdan yapılıyo bu halletsen

    YanıtlaSil
  11. Bunu yapan var mı hiç? Eğer oluyorsa nasıl yaptığını bi anlatabilir mi, şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. la ben yaptım olmadı ya aynı dediklerini yaptım kullanmasını bilmiyorum yalnız ayrıca bir şey yapılıyormu

    YanıtlaSil
  13. ben yaptım olmadı yalnız programı kullanmasını bilmiyorum extra bir şey yapılıyormu

    YanıtlaSil
  14. admin sen hangi tarayıcıdan yaptın

    YanıtlaSil
  15. kardeş gerçekten yapamadım bende anlamıyorum chat engineden. tarf etmişsinde yok bilmediğimiz için olmuyo. yardımcı olursan çok iyi olur

    YanıtlaSil
  16. Sezer Karabulut5 Nisan 2014 14:43

    arkadaşlar ben yaptımda 100 bin değil nasıl vermişse admine bana 10 bin verdi bidaha da yapmadım ban yerim diye ama 10 bin yetti bana iyice düzdüm çarı anlataım size şöyle yapın o satın dedikten sonra aynen adminin değidi ği gibi cheat engineye gelin ve tarayıcınızı FİREFOX olarak seçin ilk başta oyuna firefoxtan girmeniz lazım tabikide
    ardından enable spped hack demeden Scan type yazan yeri Search for text yapın
    Text yazan boşluk kısmına 0100739D yazın ve fİRST scan deyin... bitti gelmiş oalcaktır bu benim yöntemim admininki biraz farklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bana ulaşır mısın https://www.facebook.com/sercan.tenbel

      Sil
    2. kardeşim cheat kaç

      Sil
  17. Sezer bana da yardımcı olurmusun dediklerini yaptım ama birsey gelmedi bi video yaparsan cok sevinirim.Yardimini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezer Karabulut6 Nisan 2014 11:43

      Kardeşim Videoyu Çektim. İzlesene ye koycam sana linkini verecm

      Sil
  18. kardeşim ben bunu yapamıyorum yardımcı olabilirsen

    YanıtlaSil
  19. kardeşim sunun videosunu adam akıllı koyuver iyicede ögrenelim

    YanıtlaSil
  20. sezer ver kardeşim baştan anlatarak yapamıyorum cıldırıcam az kaldı

    YanıtlaSil
  21. tamam Sezer bekliyorum sabırsızlıkla

    YanıtlaSil
  22. sezer telefonunu varsa bırak arıyım anlatıver kardeşim

    YanıtlaSil
  23. arkadas ben harfıyen uydum ama malesef calıstıramadım sanırım acık kapatılmıs

    YanıtlaSil
  24. Sezer heyecanla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  25. yapabilen var mı suan

    YanıtlaSil
  26. adminim burda cheat engine 6.3 ü mü kullandın hangi tarayıcıdan yaptın fırefox mu chrome mu bıde text mı sectın nasıl oldu sırasıyla anlatırmısın en baştan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezer Hacker videoyu çekti kardeşim youtube kapalı olduğundan izlesene.com a atıyor videoyu şuan yüklenme aşamasında sanırım yorumlarda öyle yazıyor

      Sil
  27. Sezer Karabulut6 Nisan 2014 19:16

    Arkadaşlar Çektim Son 5dk İzleseneye atıyorum

    YanıtlaSil
  28. http://www.izlesene.com/video/kungfu-kulce-hilesi/7297422 Buyrun Arkadaşlar

    YanıtlaSil
  29. YOK ADMİN VİDEO AÇILMIYO. YA ŞU OLAYI Bİ HALLEDEMEDİK NEDEN TAM YARDIMCI OLUNMUYO ARKADAŞM YAPIN Bİ SAĞLAM Bİ KIYAK BEKLİYORUZZ HADİİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video da hala onay bekliyor yazıyo izlesene onay verince açılcak

      Sil
  30. arkadaşlar elinize sağlık video koyuyorsunuz ama engine kullanımı göstermiyorsunuz cheat engine kullanımı gösterirseniz iyi olacak admin ilgilenin lütfen emeğiniz boşa gitmesin

    YanıtlaSil
  31. sezer video yu yapmısın ama senın dedigin hiç birşey olmuyor kardeşim cantyp diyorsun chet engine 6.3 acıyorum yok gorunmuyor olmuyor hata veriyıor

    YanıtlaSil
  32. Bu hangi cheat engine, 6.3 6.2 de search for text bulamadım bi türlü

    YanıtlaSil
  33. windows yediyi kullan yap bakalım nasıl oluyor madem bu işi yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  34. abicim kodlara kadar geldikte gerisi sıkıntı :) solda çıktı kodlar ordan sonra bi halt yapamadım. kesşke yapılışıynı göstereydin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bu iş çok uzadı size cheat engineyle birlikte video çekip koyacam

      Sil
  35. Koray Ademoğlu7 Nisan 2014 19:01

    tamamda ben yaptım hatta şuan herkes benden korkuyo çarım düzdüm önüme gelene ws :) verdiğiğ kodları değiştirdim 47 bin geldi değişiyo galiba gelen sayısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koray Ademoğlu7 Nisan 2014 19:03

      ha bide yemin ederim tüm arkadaşlarımada gösterdim hepsi yaptı neyi zor bunun ya .s search for text yaz
      kodları yaz değitştir oluoyy
      Şehirim Bursa olanlar varsa bursadan evim yakınsa yaparız..

      Sil
    2. Aynısını bende yapıyorum search for texte dediği kodu yazıyorum hiçbirşey gelmiyor sonra

      Sil
    3. kardeş beni faceden eklede yardımcı ol searc for text die bişe göremiyorum ben vkodları değiştir diyosun ondanda bişe anlamadım . bi yardımcı olurmusun bana ekleyip...

      https://www.facebook.com/mrt.zb.1

      Sil
    4. Dostum 4 saattir uğraşıyorum denemediğim yol kalmadı olmadı beceremedim yazıyorum kodu çıkmıyor sevabına yardım et fb adresim bu olmadı 140klık abone listem var ona eklerim engelin varsa ben eklerim şimdiden eyw.

      www.facebook.com/Harun.Celep.HC

      Sil
  36. admin yeter artık olmuyor tam anlatımlı herseyi en ince detayına kadar yapın vallahi olmuyor sezer face varsa koysana hacı senınle ordan konusalım az kaldı fıttırıcam yemın edıyorum kac gundur bununla ugrasıyorum

    YanıtlaSil
  37. admin bu oyun için başka cheat engine hileleri versene

    YanıtlaSil
  38. Bunu nerdeyse sabahtan beri herşeyiyle uğraştım olmuyor, gelmiyor bi türlü search text e yazdığımız koddan sonra bişey. Eğer gerçekten oluyorsa bi ayrıntılı söyleyinde kurtarın bu dertten biz yapamayanları.

    YanıtlaSil
  39. chat engneyi kullanamıyorum chat engineyinin sürümün ü ve direk kullanarak yaptıgınz videoyu atarsanız svinirim lütfen..

    YanıtlaSil
  40. hangi sürümü kullanıyorsunuz bi yardım edin de bilelim arkadaslar admin cheat engine kullanımlı video yapsana kardeşim

    YanıtlaSil
  41. ARKADAŞIM BEN YAPTIM AMA KODLAR GELMİYOR TEKRAR ANLATIRMISINIZ

    YanıtlaSil
  42. ADMİN ŞUNU CHET ENGİNE ÜZERİNDEN UYGULAMALI YAPARAK ANLATDA GÖRELİM 10.000 KULCE NASIL EKLENİOR HESABA

    YanıtlaSil
  43. yardım edebilirmisiniz hatta ben size isterseniz şifreyi vereyim siz yapın

    YanıtlaSil
  44. ben yazdımda kodlar çıkmıyor bende olmuuyorrr

    YanıtlaSil
  45. cheat engine 1.6 yı nerden indirebilirim yardım cı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  46. cheat engine 1.6 yı nerden bulabilirim !!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  47. Kardeş Yapmaya Çalıştım Sunucu Baglantısı Başarısısz diyor oyuna girmiyor !!

    YanıtlaSil
  48. Admin Aga Sana Düz Çarımı Verem Sen Hallet Olurmu Ya :S

    YanıtlaSil
  49. ya hocam olmuyor ne denediysek açığı kağadılar galiba başka bi formül bulsanız

    YanıtlaSil
  50. ARKADAŞLAR HİLE GÜNCELLENDİ VE BAŞKA SİTEDE YAYINLANIYOR. BUYRUN ADRESİ
    http://hileclub.blogspot.com.tr/2014/06/kungfu-kulce-hilesi-guncel.html

    YanıtlaSil
  51. Programsız bir hileniz varmı

    YanıtlaSil

Küfür Hakaret İçeren Yorumlar Silinecektir

 

dragon city yemek hilesi oyun hileleri